VOORWAARDEN VOOR HET AFSLUITEN VAN EEN ABONNEMENT

1. Een minimale leeftijd van 18 jaar.
2. Je bent officieel in Nederland woonachtig.
3. Je bent in het bezit van een Nederlands paspoort of een Nederlands identiteitsbewijs. Wij accepteren geen rijbewijs als identiteitsbewijs.
4. Je hebt een Nederlandse bankrekening die op dezelfde naam staat als je Nederlandse paspoort of identiteitsbewijs.
5. Bovenstaande documenten dien je mee te nemen voordat er een abonnement kan worden afgesloten.
6. Een abonnement kan alleen voor eigen gebruik afgesloten worden. Het is niet mogelijk om voor een ander persoon een abonnement af te sluiten.
7. De eerste termijn van het abonnement dient tijdens de eerste behandeling in de salon met pin of creditcard voldaan te worden.

Wij accepteren geen contant geld in onze salons!

VOORWAARDEN TIJDENS HET ABONNEMENT (afgesloten vanaf 15-11-2019)

1. Indien er een betalingsachterstand ontstaat tijdens de looptijd van het abonnement, dient deze eerst voldaan te worden voordat je een nieuwe behandeling in een van onze salons kunt inplannen.
2. Bij het uitblijven van betalingen zijn wij genoodzaakt een incassobureau in te schakelen.
3. Abonnementen worden automatisch beëindigd na het einde van je contract. Wil je het abonnement verlengen, dan wordt er in de salon een nieuw abonnement voor je opgesteld. Hiervoor vragen wij opnieuw om je legitimatiebewijs en bankpas. Dit nieuwe abonnement zal na ondertekening van start gaan.

VOORWAARDEN TIJDENS HET ABONNEMENT (afgesloten voor 15-11-2019)

1. Je kan maximaal 2 weken voorafgaand aan de geplande datum terug komen voor het opnieuw plaatsen van je hairextensions. Anders zou het kunnen voorkomen dat je na 8 maanden, het 12 maanden abonnement al volledig verbruikt hebt. Dit is niet wenselijk voor zowel de klant als voor Beauty by Roos Hairextensions.
2. Indien er een betalingsachterstand ontstaat tijdens de looptijd van het abonnement, dient deze eerst voldaan te worden voordat je een nieuwe behandeling in een van onze salons kunt inplannen.
3. Bij het uitblijven van betalingen zijn wij genoodzaakt een incassobureau in te schakelen.
4. Abonnementen worden automatisch beëindigd na het einde van je contract. Wil je het abonnement verlengen, dan wordt er in de salon een nieuw abonnement voor je opgesteld. Hiervoor vragen wij opnieuw om je legitimatiebewijs en bankpas. Dit nieuwe abonnement zal na ondertekening van start gaan.
5. Het is niet mogelijk om tussentijds het abonnement te beëindigen. Mocht je twijfelen over een jaarabonnement, dan adviseren wij je eerst te kiezen voor een losse behandeling of een 3 maanden abonnement.